10 12 14

2010-12-14 @ 13:09:48
Hejsan svejsan.

Nu har jag haft en liten bloggpaus, och den kändes behövlig då vi har haft en hel del saker att göra under de senaste veckorna. Men nu har vi kommit in i allt, och fått iordning på det mesta.

Vi har snart bott här i en månad, och allt känns jätte bra. Vi håller ordning på allt, och stökar inte till i onödan. Vi kommer lätt överrens om hur vi ska dela upp jobben i hemmet, vilket resulterar i en bättre relation.
Jag tror och hopppas att vi kommer vara ett par hela livet. Och jag är 100 % säker på det. Så känns det just nu iallafall ^^

Igår var jag på begravning, det var Arne som lämnade jorden.
Det var en mycket trevlig dag, men lite ledsamt att se farmor & mormor Disa ledsna. Men det är inte konstigt alls.
Efter begravningen tog vi alla ett glas att dricka på Douglas i Skärholmen i väntan på taxin. Sedan begav vi oss allesammans till Hågelby, där ett stort & gott julbord väntade på oss. Där var det god mat och dricka i mängder, vilket gav ett litet utslag. Säger inte mer om det.  *hehe* :]

Men Arne skulle velat haft det så. Så det känns bra. <3



Idag skulle jag ha åkt till centrum och hem till Matilda för att plugga... Men så dety blev inte. hihi.
Jag är lite trött, och har jätte ont i magen, så tänkte åka till henne imorgon istället. Skriver mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0