10 12 22

2010-12-22 @ 19:45:43
Sitter just nu och kollar på Family Guy. haha, jag inte låta bli att skratta åt alla olika karaktärer... Alla de är ju "speciella" på sitt egna lilla sätt. haha.

Imorgon ska jag bege mig till centrum med mamma för att inhandla strumpbyxor, och kanske något mer. ;) hehe, får vara snäll helt enkelt. ^^

Sedan ska jag väl bara hem, och fixa inför fredag. Fixa = ta fram alla kläder jag ska ha, smycken, skor osv. Vill inte stressa på morgonen, det kommer bara att bli jobbigt... hatar att stressa.

Ska dessutom ge min julklapp till Dajje på julaftons-dagen. YEY, har längtat sååå himla mycket. Sjukt mycket har jag längtat. Jag vet inte varför, men det verkar som att jag är mer uppspelt än vad han själv är. :S Borde vara tvärt om.

Nu ska jag och Dajje dusha. Skriver mer ikväll. Har fått en liten skrivlust nu igen. wiee :)


Min favoritlåt just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0