10 12 23

2010-12-23 @ 11:49:44
Dagen innan julafton... hihi, längtat som bara den har jag!

Idag ska jag och mamma åka ner till centrum för att handla strumpbyxor till mig och kanske annat smått & gott ;)
Sedan ska jag väl bara åka hem och städa, och börja fixa inför morgondagen.

Sitter här nu med mitt vinäger-vatten och försöker få ner allt i en klunk, men det går bara inte. Smaken är så stark och äcklig, medans eftersmaken är supergod, lite sur, ungefär som citron.
Synd att det inte kunde smaka citron hela tiden.... snyft.
Måste dricka allt innan jag äter, för det gör att fettförbränningen ökar, magsäcken (händer det ngt med... kommer ej ihåg?!), mag känner mättnadskänsla osv.

Skriver mer senare. ciao

 + = Too Thin Woman Anorexia Model ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0