SATC 2

2010-12-23 @ 00:00:00
Nu ska jag kolla på SATC 2, kom nyss på att man säkert kan se den på någon av alla 1839580580 sidor på internet ;) Spenderade t.ex. hela dagen igår på att kolla på Nanny McPhee 1 & 2. SUPERKUL JU!
Älskar såna filmer, nostalgi filmer. De är de allra bästa filmerna enligt mig.

Men åter till SATC. Hoppas den är bra. För den första var ju grym.


De är ju sjuuukt snygga...


Efter filmen ska jag nog bara sova. Ska inte sitta uppe föör länge ikväll, då jag ska upp tidigt imorgon, och att eftersom mitt sötsug blir svårare att handskas med ju senare tiden blir. :/
Ska nog gå ner och hämta lite äppelcidervinäger med vatten, så jag har någonting syrligt att ha i munnen under filmens gång.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0