Två dagar kvar till julafton...

2010-12-22 @ 16:07:42
Nu är det bara två dagar kvar till jul. Jag längtar så himla mycket. Jag älskar julen, och det är den bästa helgdagen av alla!
Inte p.g.a. alla julklappar och sånt, utan det är mer stämningen jag gillar. Jag har så himla positiva minnen från julen från när man var liten, och det sitter kvar än idag.

Jag älskar lukten av julen, lukten av glöggen, apelsinerna, maten. Jag älskar julgranar, dom är så otroligt vackra när de är pyntade med glitter och fina kulor. Jag älskar att vara med nära och kära, och låta all irritation och trubbel glömmas.
Alla är positiva och glada, och så trevliga mot varann.


Jag förstår mig verkligen inte på de som inte tycker om julen. Visst, att öppna presenter kan ibland bli lite jobbigt. Men det är ingen anledning till att inte tycka om julen. Jag kommer alltid att tycka att julen är det bästa på hela vintern, och kommer nog aldrig tycka något annat.



Bild: Google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0