10 10 05

2010-10-05 @ 01:56:23
Har inte somnat än... Ligger just nu och håller på med den j*vla bloggdesignen. Alltså, det är inte okej!
Varför finns det så jävla många olika koder och bokstäver och siffror osv.? Jag blir bara jävligt förvirrad och vet inte vad jag ska ta mig till.

Och det ledet ju självklart till att jag sitter framför datorn i fleeera timmar för att fixa det. Jag vill ju inte avsluta när det är halvklart. Vill ju hellre göra klart då (varför tänker jag inte så med skolan...?..) och får väl somna på datorn eller något.

Dajje sover som en stock iallafall. Han knuffas, sparkas, slemmar och massa annat. OCH! han tillför en massa onödig värme också, så jag som ligger i sängen ligger och små svettas lite. hehe.

Fårväl väcka han med en puss snart. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0