10 10 06

2010-10-06 @ 12:12:25

Hallå där!

Snart är det ju 10/10 - 10. hehe, kanske bara jag som bryr mig, men fatta va kul om ens barn skulle födas på något sånt datum! haha. Då är det ju hur lätt som helst att komma ihåg datumet. ;)

Snart ska jag ta bussen till Matilda. I centrum ska jag snabbt in till Ica och lämna min retur till H&M. Jag var för lat för att göra det igår. Typiskt mig. ^^
Sedan efter jag har lämnat paketet ska jag snabbt in på Apoteket och handla en lite sak. :) Och sen upp till Matilda och plugga järnet & dricka massvis med kaffe.

Vad vi ska plugga har jag ingen aning om. Tror Affärsjuridik, men jag har inte den boken med mig :( Så jag får väl plugga någonting annat.

Skriver mer senare, när jag kommer hem från Matilda. CIAO


En bild från en rolig kväll förra hösten. Linda, Jag, Matilda, Saga & Ghazal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0