10 10 16

2010-10-16 @ 12:16:58
Hej!

Nu sitter jag hos Dajje. Vaknade runt 11 idag, och det känns som att dagen kommer bli kul :)

Ska hem till Matilda snart (vet inte riktigt när) och sen ska vi åka hem till Pillan som ska ha tjejmiddag. Det blir vi tjejer och hennes Salemkompisar.
Det ska bli kul att träffa lite andra brudar också faktiskt. Riktigt roligt :)

Men det blir nog ingen sen kväll för mig. Ska nog ta iallafall sista tåget hem. Men... det kan jag inte säga nu. Det kanske blir så kul hos Pillan så jag stannar där längre, eller så kanske jag åker hem tidigare. Inget jag kan säga nu.

Och snart fyller Dajje år. YEEY. Längtar efter att ge hans presenter. Så, imorgon ska jag nog försöka slå in hans presenter. hihi

Skriver mer imorgon. Tror nog inte att jag kommer logga in på blogg.se någongång mer idag. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0