10 10 18

2010-10-18 @ 17:26:42
Fyyyfaaaan va seg man har varit. Inte ett enda inlägg blev det i helgen typ. Men min helg har varit såhär:

Fredags:
Jag och Dajje var bara hemma hos honom och mös framför Idol och en bra film. Vi handlade godis, glass och massa gott och låg i sängen och myyyste bara.

Lördags:
Åkte hem till Matilda vid ett tiden och vi lyssnade på massa gamla låtar och fjantade oss. Vid tjugo i fem tog vi bussen hem mot Pillan där även Emelie var. Hemma hos henne åt vi middag och spelade massa dryckesspel och fick veta lite snuskiga hemligheter om tjejerna.
Vi som var hemma hos Pillan var: Emelie, Jag, Matilda, Josefine, Anna, Emma, Veronica, Sofie, Petra och Nicole. De sistnämnda brudarna hade jag aldrig träffat förr, men de var faktiskt riktigt roliga att hänga med!
Efter vi hade varit hos Pillan så begav vi (Josefine, jag, Emelie och Matilda) oss till Möllerström. Där var det lite folk, och där var vi tills klockan blev 12. Sen sov jag hos Dajje.

Söndags:
Då låg jag och Dajje i sängen heeela dagen kan man säga. Han var lite väl bakis (Så blir det när spriten är gratis! hahah) men jag däremot var jävligt pigg (konstigt nog). Så jag pickade nog på honom ett antal gånger.
Sedan åt vi middag och åkte hem till mig där vi bakade Toscakaka. YEEY

Det var min helg! Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0