Dagen

2010-10-08 @ 16:26:56
Idag känns det som att allt har skitit sig.

Jag skickade tillbaka några klädesplagg till H&M, och bad om nya (för samma pris.) Då skickar de sjääälvklart med en tröja,  som jag hade tänkt att få nästa studiebidrag. Jag kommer inte ha pengar för att kunna betala för den ju :( SNYFT
Hur ska jag göra??

Sen imorse så höll jag påatt missa min buss, så var tvungen att stressa som fan, och självklart glömmer jag mina irdottskläder hemma. Och jag som var såååå taggad på  att ha idrott, och springa långt och bli sådär jätte svettig och känna kalorierna brännas. Och sedan ha den där "Fan-va-duktig-jag-är"-känslan.
Men nej, sjääälvklart glömmer jag de  :(

Sedan hade vi också mattetest idag som jag inte visste om, kom på det imorse. Hade inte pluggat någonting alls, plus att jag, förutom det, är sämst på matte.
Jag förstår inte 4 grads funktioner och vet inte hur man ska lösa ut såna dära konstiga ekvationer.

MEN
DEt positiva denna dag är att jag fick VG+  på mitt webbdesigns prov. Wieee, kände att det gick bra.


Om ungefär en timma kommer Dajje, sen ska vi åka till hans mormor & morfar och ha lite kalas. WOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0