Dagen

2010-10-06 @ 22:24:18

Hela denna dag har jag spenderat med Matilda. Vi passade på att  plugga lite. Hon pluggade Affärsjuridik medan jag pluggade Småföretagande. Och förutom det har vi druckit en heeel del kaffe och kollat en heeeel del på tv.

Dajje hämtade mig vid 18:00 tiden, och då åkte vi hem till mig. Och från 19:00 tills nu har jag och min mamma suttit och målat till Greys Anatomy.
Fan, va det programmet är bra alltså. DEt händer alltid nya saker, och man blir lika rörd varje gång. *snyft*

Mamma målade olika sorters kina-tecken (heter det så?) och jag målade en arg katt och en kvinna som hade blivit kidnappad.
Fast, den kidnappade kvinnan fick åka ner i sopptunnan. ^^ inte speciellt fint. Katten är jag inte riktigt klar med, men ska kanske måla lite mer imorgon. Beror på om jag får någon tid över efter morgondagens städning. hihi

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på Zorro som går på tv6. skriver mer lite senare (Om jag är vaken då dvs.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0