Godmorgon!

2010-10-05 @ 11:38:46
Godmorgon!

Jag har varit vaken sedan 10:00 idag. Skönt att kunna sova ut ordentligt, och inte veta att man missar något, eller kommer försent. SKÖN KÄNSLA!

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Tänkte måla lite nu på morgonen vid frukosten iallafall, sen åka ner till centrum och skicka iväg returen till H&M (En tröja var inte alls så snygg som jag trodde ^^) och sen kanske svänga förbi Matilda lite snabbt.

Annars vet jag inte vad jag ska hitta på hela dagen, kanske städa?? hehe, det vet jag inte riktigt, det är ju tråkigt ;P


Men nu ska jag iallafall äta frukost och måla lite (nu kom min kreativa sida äntligen fram!) skriver mer senare!



Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Allt bra med dig? :)

2010-10-05 @ 11:59:35
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-10-05 @ 12:59:23
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0