klick klick

2010-10-04 @ 22:51:19

I fredags var jag hemma och var sjuk.
Vi skulle egentligen haft konditionstest i skolan då, men p.g.a. att jag var sjuk ville jag inte vara med. Då väntar jag hellre och gör testet senare, när jag är frisk.

Jag klickade hem Oriflames Matte Control Foundation¨då också. Den kostar bara 89 kr just nu, på Oriflames hemsida.
Jag har alltid haft en blandhy, för det mesta fet, men aldrig haft ordentligt med finnar... Det är konstigt.
Men just därför kände jag att denna foundation kommer passa mig. Jag behöver en matt foundation som inte blänker eftetr några timmar, och denna lät perfekt för min hy. (Och priset är perfekt också, hihi)

Ligger just nu i sängen & njuuuuuter. Är ledig från skolan imorgon (YEEY) och kan ligga och kolla på bra tvprogram hela kvällen! Fast, måste tänka på kroppen/hjärnan lite också. Så kanske måste somna någorlunda tidigt ändå.
Jag och Matilda pratade om det idag. Tänk om vi råkade snyta ut vår hjärna när vi var små? Att det därför (läs:IBLAND) vi har lite tankesvårigheter och mattesvårigheter? Och att det måste hänt i tidig ålder, då ingen av oss mindes senast vi hade vår "matte-hjärna".. haha ingen fattar kanske, men det var kul i skolan iallafall ^^

Ska kolla på halv åtta hos mig nu på tv6play. Skriver mer senare ikväll. CIAO



Tjejen på bilden har en jävligt snygg klänning! Provade den på New Yorker, men Dajje tyckte den såg konstig ut.. Jag säger bara: WHAAT?! Hur snygg som helst. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0