Några tester

2010-10-05 @ 16:23:01
Fick ett litet sug efter att göra lite tester nu innan Dajje kommer och hämtar mig. Detta är mina resultat:

Du är 27% ond!


Du är en aningen ond, fast i smyg!

Fler test hittar du på testportalen.se

 

Du är 0% emo!
Du älskar mjuka fluffiga saker och ditt liv är fantastiskt och rosenskimmrande. Vad är emo? !

Emo test från testportalen.se


Du är              

Stålmannen
54%
Fantomen
52%
Kattkvinnan
48%
Robin
39%
Hulken
29%
Spindelmannen
29%
Wolverine
15%
Batman

haha ofta jag bleb Stålmannen... för jag är nog världens svagaste flicka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

rösta gärna vilken klänning jag ska välja på bloggen. Kram =)

2010-10-05 @ 16:43:20
URL: http://elgreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0