Natti Natti

2010-10-05 @ 22:55:55

nu är det dags för sängen!

Denna dag har varit... hmm, finner inget riktigt ord för den, men inte särskilt intressant iallafall ^^

Vaknade vid 10:00, gick upp 11:30, åt frukost, målade till kl. 14:00. Satte mig återigen vid datorn, lekte lite med bloggen/annat på webben och sedan kom Dajje och hämtade mig. hihi
Men imorgon blir det andra bullar. Ska hem till Matilda och plugga. YEY
Har däremot ingen bok att plugga med kom jag nyss på... hehe, så får se hur det går.
Och skulle egentligen svarat på hela affärsjuridikens instuderingsfrågor, men det tänkte jag inte på så glömde att göra det. Men, hoppas matilda har en annat uppgift till mig då, så hon inte gör allt jobb ;)

Jag vill bara fixa & fixa & fixa & fixa med bloggdesignen, det är ju skit kul! förutom att det ibland inte riktigt går som man vill. Men hoppas att denna design är snygg, så jag inte behöver skämmas. (a)


Skriver mer imorgon, godnatt

 


Det här är nog världens sötaste minigris! Jag och Dajje såg den på Cocodrilo Park på Gran Canaria 09.


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla



Vad har du för dig nu då? :)

2010-10-06 @ 11:02:53
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0