skolan

2010-10-14 @ 12:43:38
Just nu sitter jag i skolan. Ska träffa Svenskaläraren kl. 13:20 på hennes studiepass. Vi ska prata om ett prov jag hade fått dåligt på förra terminen. Så jag ska få göra en komplementerande uppgift. YEEY
Är sååå glad över att vi har Maria som svenska lärare denna termin. Hon är en jätte bra lärare.

Efter det ska jag hem, och fixa med lite med lite kläder som jag hade tänkt att sälja i bloggen... Hoppas det går bättre än mina skor som jag hade tänkt att sälja. Så de får jag väl helt enkelt slänga. BUHU
Eller ge till rädda barnen eller något... hehe, fast, jag tror inte de vill ha högklackade skor.

Eller så får jag väl helt enkelt sälja ut alla för 50 inklusive frakt. Det är ju ändå hyffsat pris.

Jag har sååå lust att gå och simma ikväll, så ska försöka få med mamma & pappa, och kanske Dajje också. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0