10 09 15

2010-09-15 @ 08:35:34

Hallåå.

Jag vaknade nyss... klockan 08:20. Livet kan inte bli härligare just nu. Att börja den första lektionen 11.25, att åka hemifrån 10.39, eller gå 10.45. Hur niiice som helst ju.

Igår överlevde jag faktiskt dagen (duktigt vaa?). Jag vet inte varför, men det är jävligt ofta jag får ont i huvudet, blir illamående i skolan. För ofta. Det påverkar ju mina betyg. Det är inte så att jag låtsas må dåligt för att gå hem tidigare, utan det här är faktiskt någonting jag lider av... vad är orsaken?

Idag har vi mentorstid (inte speciellt givande), affärsjuridik och småföretagande. Wiee, Hoppas dagen går fort så att jag kan åka hem till mitt nystädade rum. Känns skönt att jag äntligen har tagit tag i det. Det var ju faktiskt ett tag sen förra gången.. hehee
 
Idag på småföretagande så måste vi komma på en bra affärsidé. :( Det har vi redan försökt att göra i en hel vecka nu, men det går inte så bra. Jag är så jävla arg p.g.a. att vi inte fick behålla våran ursprungliga idé, den var ju huuur cool som helst.

Nej nu ska jag laga lite mat, och sedan hoppa in i duschen, skriver mer senare. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0