10 09 22

2010-09-22 @ 10:45:13
Imorgon har vi bondtema på spexfotot... hur fan ska jag kunna se ut som en bonde? Eller en piga?
Det är ju inte så att man har alla slags bondkläder hemma. SUCK.... jag visste att det skulle bli såhär. I sista sekunden försöker man komma på vad man kan ha på sig, men misslyckas helt.

Jag vet bara att jag ska ha trasiga jeans, gummistövlar, rutig skjorta, två flätor, en svart tand, en ful leverfläck i ansiktet och sen lite smuts på kläderna... Men frågan är, kommer jag se "bondig" ut eller kommer jag bara se allmänt retard ut?? Det är den stora frågan.


Idag är jag hemma från skolan. Inte av någon speciell anledning, utan för att jag känner mig allmänt hängig, ont i halsen och har lite magont. Känner att jag hellre är hemma och vilar mig, och arbetar med skoluppgifterna här hemma, än att jag går till skolan, mår jätte dåligt där (som jag säkert skulle göra) och sen åka hem.. Hihi, smart tänkt va? haha

Nej nu ska jag börja skriva på min psykoanalys. Vi ska skriva om filmen American Beauty och skriva om vilka fölrsvarsmekanismer osv. som används i filmen, och sedan ska vi analysera filmen genom ett psykoanalytiskt perspektiv. haha, låter skit svårt ju, men är huuuur lätt som helst :)

Skriver mer senare (när jag får tråkigt) CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0