10 09 28

2010-09-28 @ 13:33:23

just nu sitter jag i skolan i datasalen... Min senaste lektion slutade 13:10 och min nästa börjar 14:45. Varför är vi tvungna att ha håltimme just denna dag???? Det är rätt så frestande att åka hem just nu. Men men, nu ska jag försöka hålla mig. Det är inte okej att skolka. (fast jag är ju faktiskt lite sjuuk.) BAJS

I söndags gick jag, Dajje, Jukka (Dajjes pappa) och Irene (Dajjes mamma) på visningen på Ugglevägen 47. Den var fräschare än vad den verkade på bilderna, och planlösningen var mycket bättre också.
just nu är det budgivning på G, fast mäklaren verkar vara lite mongo seg. 
Budgivare nr 1 gav kl. 09:41 ett bud på 1 495 000 kr.
Budgivare nr 2 (Dajje) gav kl. 10:02 ett bud på 1 505 000 kr.
Budgivare nr 1 gav återigen ett bud kl. 10:10 på 1 525 000 kr.

Nu är klockan 13:31.... Men ingenting har ändrats på hemsidan, och mäklaren har inte heller kontaktat Dajje angående hans bud. FETT SEG! man vill ju veta nu nu nuuu vad som händer. Inte vänta... Det är inte roligt alls.



Nu ska jag sitta här i skolan i ytterligare 1 tim och 15 min till, och sedan ha lektion i 1 tim och 30 min.... USCH så tråkigt. Men hoppas jag får provet tillbaka. ^^ Det skulle höja upp stämningen rejält. Känns som jag kommer få MVG på det, så hoppas verkligen det nu :) hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0