Där försvann min Be Delicious Blossom

2010-09-06 @ 16:02:11
Gissa vad som hände idag i skolan.... Jag skulle lägga min väska på en soffa (och den råkade vara öppen), så då slank min lille Be Delicious Blossom parfym ner på marken och sprack. FYFAN va arg jag blev på mig själv. Visste inte ens att den låg i väskan. Då skulle jag ju ha varit mycket försiktigare. Men neej neej, klantig som man är så tar man sönder sin favorit parfym.






Fast det enda positiva med denna sak är ju att det luktade gott som fa-aaan i skol korridoren ^^ hehe

 


Kommentarer
Postat av: sarah världensbästa carlsten !

haha vad synd :/

söt blogg du har! :D

2010-09-06 @ 20:55:35
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0