10 09 07

2010-09-07 @ 08:26:28
Hallå!

Igår sov jag mycket bättre än förra natten. Tack & lov för det. Annars skulle jag inte varit rolig att handskas med. ^^

Just nu sitter jag i sängen med min morgonrock och kollar ut genom fönstret. Ser faktiskt ut att bli en bra dag idag. Inte ett moln på himmlen och solen lyser. Hoppas på det bästa helt enkelt.

Igår fick vi veta att vårat utspring är den 31 Maj. Är inte det ganska tidigt? Förra året tror jag att treorna hade den 5 juni eller något sånt. Fast det gör inget, vi får bara lite färre lovdagar osv. Men det är det värt!

Nejnu ska jag klä på mig. Jag vill inte komma försent till skolan idag med. Det vore illa!


Saknar mitt fina & ljusa hår. Såg lite mer levande ut på något sätt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0