Fina naglar & en helt ok middag

2010-09-02 @ 22:50:36
Hallå där.

Idag började dagen med Psykologi kl.09:20. Det var en massa prat om hypnos och "detet" och "överjaget". Måste säga att jag tycker psykologi lektionerna är extremt intressanta. Tiden flyyger iväg när man har det ämnet.
Just nu håller vi på med psykoanalysen av Sigmund Freud.. Visst, inte alla hans teorier verkar särskilt troliga, men en del verkar vara realistiskt (hur stavas det egentligen??).

klockan blev 12:30 och då var det partiinformation.... GUD, de timmarna kändes som ett år. Speciellt när gubben från Bp pratade.. usch.. Det enda partiet som tilltalade mig (som pratade idag) var vänsterpartiet. Får se hur det blir den 19 september.. Blir bara mer och mer förvirrad nu.

Jag kom hem vid 15:40 och började med att laga maten. Idag var det jag som skulle laga mat till resten av familjen. Det blev järpar/pannbiffar/jag vet inte vad.. haha. När jag lagade maten fick jag denna kommentar av pappa: "Får jag fråga en liten fråga...Vad är det du lagar egentligen?". När jag berättade att det var järpar, så fick jag veta att de var alldeles för feta för det. Och pannbiffar var de tydligen för små och runda för att vara..

Så det stora frågan är: Vad var det för konstig mat jag lagade egentligen? Köttfärs korvar kanske? Ny maträtt..

Nu sitter jag i sängen och skriver med mina nya fina naglar. Har suttit och pillat med de sedan kl. 20:00 ungefär. Blev klar för en halvtimme sen ungefär. Jag lånade några av mammas gelétippar och fixade. Lägger in en bild imorgon!

Nu ska jag sova, eller försöka iallafall. Dajje sover redan som en stock. Ska man kanske väcka honom? hehehee
Ne, det kan jag ju inte göra. Stackaren.. Det är redan synd om honom, han måste ju stå ut med mig. ;) haha

Skriver mer imorgon, ska försöka sova nu. Ska upp kl. 06:00 imorgon!!!! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0