Första inlägget

2010-09-01 @ 23:39:17
Hallå där.

Första inlägget i den nya bloggen. YEEY

Det känns som man måste följa trenden och skaffa en jag också. Men jag orkar inte med att tusen stycken läser min blogg. Jag gör det mest för min egna skull. Jag är alldeles för lat för att skriva dagbok (får skrivkramp!!) så är detta perfekt!

Jag vill ha ett ställe mina minnen finns. Så jag kan se tillbaka... har ju lite dåligt minne.. hehe

Just nu sover Dajje.. Själv har man suttit uppe sedan kl. 22:00 och fixat med den förbannade designen.. Vilken tur att jag går Webbdesign just nu då ^^ hehe, då kanske jag blir proffs sen.
Alla älskar Raymond går på tv:n nu också, så ska väl smygkolla lite innan jag somnar. (bästa sov medicinen ju).

Skriver mer imorgon. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0