GRATTIS ÄLSKLING!!

2010-10-01 @ 00:00:17
Fick veta igår att min älskling kommer äga ett radhus den 1 november!

Jag trodde verkligen inte att han skulle vinna budgivningen/få huset, men det fick han!

Så han kommer, redan vid 20 års ålder, att bo i ett eget ägt radhus! Jag är så glad för hans skull, och det kommer bli superkul. Kommer ju självklart hjälpa honom med städning, matlagning och sådant.

Jag tror nog att jag kommer sova ganska många nätter där också ;) hehe...

Ska sova nu. Ska egentligen upp 06:30 imorgon, men får se hur det blir med det. Jag kommer ju i säng ganska sent ikväll... Orkar nog inte med Webbdesign... Fast, jag vill ju veta vad jag fick på provet. Så går nog iallafall :D

CIAAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0