10 09 05

2010-09-05 @ 22:56:26

Jag är kär.....


Okej, inte en nyhet precis, är ju otroligt kär i Dajje. Men förutom honom så är jag kär i ytterligare sju. Hehe, då pratar jag självklart om klänningar.

Letar redan efter snygga studentklänningar. Jag vill ju inte ha en likadan klänning som någon annan, så det gäller att vara i tid, och köpa via internet. Jag har redan hittat klänningar jag ska springa ut i & klänningar jag ska ha på slutskivan... De är ju inte billiga precis, så det gäller att flörta med pappa. HIHI

Här är ett collage på alla klänningar jag kan tänka mig att köpa (HITILLS):


Klänning nr. 1: Asos, 429 kr
Klänning nr. 2: Bubbleroom, 549 kr
Klänning nr. 3: Asos, 453 kr
Klänning nr. 4: Asos, 429 kr
Klänning nr. 5: Asos, 453 kr
Klänning nr. 6: Asos, 548 kr
Klänning nr. 7: Joanne Kitten, ca 650 kr




De är så sjukt snygga, så jag nästan dööör. Önskar att jag just nu har 20.000 kr att shoppa för. Det skulle vara livet. Men tyvärr..... Men en sak som är positiv är att julafton är om tre månader och 20 dagar typ. Då ska jag bara önska mig pengar och handla loss på ASOS. ^^^

Igår var jag och Dajje inne i stan under dagen. Dajje klippte dig och jag handlade L'Oreáls nya Grafitti nagellack. Det är ju huuur coolt som helst. Just nu har jag vitt underlack med svart grafitti.



Det är snyggare i verkligheten. Detta är taget med min mobilkamera!


Efter att vi varit i stan, åkte vi hem till mig. Fixade oss, och fick sedan skjuts utav min pappa upp till Rille. Där krökade vi & spelade Beijing 2008 och (killarna) spelade Nazi Zombies. ^^
Vid klockan kvart i nio gick vi till Statoil, tog ut pengar, och tog sedan en taxi till tb's. Vid tb's var det ett liveband som hette JOY som spelade. Tydligen hade sångaren varit med i idol för några år sedan :) Bandet var helt ok!
På tb's var Matilda, Jimmy, Jag, Dajje, Sofie, Linda, Rille och Jennifer. Det var riktigt trevligt där faktiskt.

Idag har vi chillat hela dagen. Sovit, ätit pizza, kollat på tv, åkt till IKEA med min familj. Inte mycket mer. Skriver mer senare. Ska pilla lite med designen. :) ADIOS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0