förlovning

2011-04-28 @ 08:23:23
Idag  ska jag nog sälja min jeansjacka. Ska nog göra en sån där säljannons här, som jag gjorde med mina andra saker.... Fast, den gången gick inte så bra. Hoppas det går bättre denna gång i så fall. :)

Jag och Dajje har gjort jätte mysiga saker de senaste dagarna. Vi har varit hos Josefine & Jeppe och träffat lilla Jordan :) hehe. Sedan har de kommit hem till oss och grillat, vi har varit i Norrköping under långhelgen och har beställt förlovningsringar.

Idag ska Dajje hämta ut ringarna, och jag ska nog till H&M efter skolan och handla lite sommarkläder. :) heheh, ska försöka ta en bild på ringarna när jag får prova dom, men jag vet fortfarande inte när han ska förlova...:( Hoppas det blir på ett romantiskt sätt.

http://c2.api.ning.com/files/FdhsW6GRUk4g4U8fR8uBrsOWtCDqnEaLIJNQK5PkFWE-uWmTvtgctwJnUjizlySWbfPecxLtv6UfCQknnajAyXK5uBCCyYpQ/proposal1.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0