H&M

2011-04-08 @ 23:37:54
Det är inte okej att gå in på H&Ms hemsida nu. De har nu sommarrea och jag har hittat sjukt mycket kläder, till galet billiga priser!
Jag behöver verkligen sommarkläder, har inte ens några ballerina skor eller shorts :( BAJS

Har lust att klicka på "Köp" knappen, men.... det är ju inte alltid man kan det. Får vänta tills studiebidraget anländer istället. Allt detta skulle jag vilja ha nu nu nu:

Klänning - BlåBlus - FlerfärgadCardigan - NaturvitCardigan - Mörkblå
Cardigan - NaturvitLinne - NaturvitKavaj - SvartVäska - Konjaksbrun
Allt detta är axakt vad jag vill ha, och nästan allt är på rean... OH myyy god :D och allt detta för endast 1 600 kr, FETT BILLIGT. Plus att några saker (såsom ett par shorts och kavajen) kan man ju faktiskt leva utan, i värsta fall ;) hehehe

Inte okej att kolla på H&Ms hemsida på kvällen när man har tråkigt och känner shoppingbehov....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0