hoppas man äntligen får jobb...

2011-04-21 @ 00:30:13
Nu har jag sökt åtta olika jobb. Jobb på olika klädbutiker, skoaffärer osv osv. Jag sökte även 8 andra jobb den 8 april. Hoppas verkligen att jag får napp. Iallafall någonting. Jag skulle kunna starta på ingenting nu, tråkigaste jobbet ever, och sedan liksom få ihop pengar och bidra lite till hemmet jag med.

Nu efter gymnasiet kommer jag inte orka sitta hemma och vara arbetslös. Jag vill växa upp, känna frihet, skaffa familj. Ja, mycket saker vill jag göra. Och om jag pluggar vidare kommer jag halka efter i min lilla "livsplanering".

Imorgon ska jag söka ännu fler jobb. Har nu märkt att massa affärer har lagt upp annonser på deras hemsidor, och inte på platsbanken. Undrar varför. Men det är bra, för då borde det vara mindre personer som ser och alltså mindre som söker vilket betyder större chans för mig att få jobbet :D Yey.

Wish me luck, och snälla Gud. :) *jag lovar att vara snel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0