hoppas på en nyttigare livsstil nu!

2011-04-21 @ 01:16:28
Jag tycker jag var duktig idag som inte vile handla något gott. när jag och Dajje storhandlade. hihi, jagville inte ens ha något bröd. Jag handlade All Bran flingor istället, och det var faktiskt väldigt gott. Smakade dock lite russin, men från och med nu ska det bli ändring på kosten, PÅ RIKTIGT!


http://tyget.blogg.se/images/2010/all_bran_78051818.jpg
muums





Ska försöka gå ner lite i vikt och samtidigt träna upp kondition och få fastare lår/rumpa. Hoppas det går, skulle må så himla mycket bättre då... självkänslan, självförtroendet... allting.

Då kommer jag ju inte att skämmas över hela min kropp om detta går igenom. :)

Jag har inte vägt mig på en månad kanske, har ingen som helst aning om hur mycket jag väger. Enligt mig kan jag väga allt mellan 60 - 80 kg. haha. Kanske lite överdrivet, men det känns ungefär så.

Skulle helst vilja väga 54 - 56 kg. Då tror jag att jag mår som bäst :)




Vågar jag väga mig...??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0