Tradera

2011-04-29 @ 06:03:49
Åh va jag älskar Tradera!

Och ja, jag mår fakiskt inte dålig, jag kände mig liksom bara lite tvingad att gå upp såhär tidigt.

Anledningen till att jag "älskar" Tradera (jag är inte ironisk) är för att det är min nya hemsida-häng-favorit nu, och jag har liksom märkt hur mycket tradera har att erbjuda så billigt. :)

Just nu har jag fyndat dessa saker, och har några grejer till som jag vill satsa på, som går ut om 4 timmar och just nu bara ligger på ca. 1 kr. heheh :D




Köpte denna för 68 kr, Frakt är 24 kr. Totalt: 92 kr

 



Köpte denna för 29 kr, Frakten är 15 kr. Totalt: 44 kr

 



Köpte denna för 80 kr, Frakten är 20 kr. Totalt: 100 kr

 

Allt detta, alltså två toppar och en snygg klänning för bara 236 kr! HUUUR billigt som helst ju!

Och det är galet kul att buda. En gång var det en som budade över mig när det var typ 2 sekunder kvar.... :( Jag blev så arg, klänningen jag budade om var galet snygg! BAJS





Till Förstasidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0