Ebay

2011-12-08 @ 10:08:11
hihi Ebay är bäst ibland. Jag handlade för några dagar sedan tre par örhängen för endast $6,95 (alltså ca 49 kr). Jag tycker att det var billigt och kunde alltså inte säga nej :((

Jag har ju inga sådana örhängen och fjäderörhängen är ju så otroligt snyggt :))















Såhär ser de tre ut.... De vita är likadana som de blåa. De vita syns inte så bra, men båda är så otroligt vackra. De i mitten är jag lite skeptisk till... Inte lika fina som jag tyckte när jag budade... Men men, jag får väl se hur de ser ut i verkligheten då.

Nu ska jag göra champinjonsoppa och sedan hade jag tänkt att baka kanelkakor. hihi hemmafruuu nr 1






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0