en uppskattad julklapp

2011-12-14 @ 00:00:43
hihi tydligen så är det tre personer som har varit inne på min blogg idag... Konstigt.. Jag har ju faktiskt inte skrivit någonting här på evigheter. :) Vilka är ni alla?? haha "alla"

I helgen så har jag jobbat (och kommer dessutom att göra det hela denna helg med...), handlat julklappar med Dajje, haft en myskväll med min fina familj och bakat julgodis.

Jag & Dajje har bakat julgodis heeela helgen vilket vi kommer att ge bort i julklapp till några i släkten :)

Det blev pepparmynta, jordgubb, tutti-frutti, lakrits och äpple :) mycket goda! En perfekt julklapp! (som dessutom är rolig att göra)




Finns att köpa på Panduro, 499 kr :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0