2010 - Överblick

2011-01-05 @ 01:56:47

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Det har varit nice!
Bättre än förra året? – Både ja & nej.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Allakrogbesöken, när alla fyllde 18, alla försök att ta sig in på Harry B James, Hossmaestro på grönan...
Har du flyttat under år 2010? – Ye, jag har flyttat hemifrån!
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Yes, det har jag ;)
I så fall vilken? – Grenade, Open Hapinness, Ghos In The Machine, Written In The Stars, Erase Me och måånga måånga fler.
Har du kysst en främling? – Nej, bara min älskling <3



KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010?
– Den har varit toppen. Har alltid haft Dajje vid min sida!
Har du varit kär? - Ja, och det är jag fortfarande :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Jepp
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej? haha





SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
– nja, vet inte om det räknas som en vän...
Har någon i din släkt avlidit? – Ja :( Min katt, och min gammelfarfar/morfar (?)
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej
Varit i slagsmål? – Nope, jag är ju en duktig flicka (a)


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
- Det är klart att man råkar :(
I så fall vad? – Kommit hem försent, sagt att jag ska göra ngt, så gör jag inte det m.m.
Har du skämt ut dig? – Det har jag säkert. hihi
Har du ljugit för en vän? – Ja.
Har du varit ute en hel natt? – Yes
Har du blivit tagen av polisen? – Nope
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Vet inte..



SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på?
– Tullinge Gymnasium
Har någon varit elak mot dig i skolan? – noope
Hatar du någon på din skola? - Nej, inte hatar...
Har du gjort något framsteg? – Vetefan ;(
Haft alla rätt på ett prov? – Nej :P haha, kanske i lågstadiet/mellanstadiet.


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner?
– Jaa :D
Har du förlorat en vän? – Inte vad jag vet
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Nja, lite grann...
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nepp
Har du ljugit för en bästavän? – Bara vita lögner.
Har du haft en relation med en vän? – ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0