...

2011-01-19 @ 22:52:21
jag har så många tankar inom mig som aldrig besvaras... det stör mig riktigt rejält. Liksom, varför är det så? Önskar att jag vore så ambitiös så jag tog reda på allt jag ville ha svaret på, tog mig i kragen och åker till doktorn när jag tror att jag är sjuk och att jag helt enkelt tar reda  på saker och ting...

Men nej, nej, jag kommer nog aldrig göra det. Jag kommer bli en sån där som blir en liten filosof när jag är gammal, jag kommer nog börja analysera allt då. typ, Varför gjorde jag inte det? Varför blev det så? Men då är det försent för förändringar. Om jag vill ändra på något så är det ju nu jag ska göra det. Eller...

Det känns som att jag inte riktigt är nöjd med mig själv, fast jag inte vet om det. Eller att jag är nöjd med mig, så att jag indirekt får mig själv att må dåligt... Eller, jag vet inte. Det kanske bara beror på stress inom  skolan, mycket att tänka på, såsom matte-proven (måste få G på minst ett), webbdesign (måste göra mitt allra bästa) och typ internationell ekonomi (måste verkligen plugga till läxförhören). Många saker man måste uppnå, men aldrig gör. Why?

Jag börjar mer och mer tro att det är något fel på mig. Varje dag är det någonting som är fel, eller så har jag ont någonstans. Jag blir inte nöjd med mitt hår, mina kläder, medan vissa dagar är jag supernöjd med dem.
Jag får ofta magont och huvudvärk nu för tiden också... Det har liksom börjat runt jul, Då började jag få ont i huvudet, och har nu haft det nästan varje dag i skolan. Magont däremot har jag inte lika ofta.

Och det är något som tillhör det översta stycket - Varför inte bara gå till doktorn och kolla (gäller andra privata saker också...)? Då slipper jag sitta här och oroa mig i onödan. Då kanske jag får svar på frågan, och därmed slipper smärtan.



Men nej.... jag vet inte vad som händer. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0