facebook strejkar...

2011-01-05 @ 00:53:29
sitter inne på fb och spelar CityVille. hihi jag blir alltid besatt av alla de spelen, typ CaféWorld, FarmVille... Och NU, CityVille.. haha

Men nu börjar fb att strejka :( Såg att typ 20 personer redan har skrivit grattis till mig. Vilket betyder, att jag kommer få en liten chock imorgon när jag vaknar.... Hoppas den inte strejkar då med bara, för då kan jag ju inte kolla vilka som har skrivit.

Nejmen nu ska jag försöka logga in igen, måste spela meeeer. Jag kommer snart få mer Energy, vilket betyder att jag kan bygga mer. Hihi, vilken tönt jag är egentligen ^^


Natti natti
p.s. bloggen strejkar nu med... Kan inte ens skriva på den, måste använda något mongo-redigerare.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0