Helgen

2011-01-16 @ 23:46:32
Hej!

Denna helg har varit späckad med allt. Och då menar jag verkligen ALLT. Det var verkligen att alla känslor kom på samma gång nästan...

I fredags åkte jag och Matilda direkt efter skolan och klippte oss. Efter det gick vi hem till henne och åt middag. Sedan mötte vi upp Micke Tonning för att hämta vår drinkii, sedan fixade vi oss och så drog vi hem till hennes granne Valle.
Det var nice där, men kanske lite för mycket dricka för min del. När ska jag lära mig att jag inte kan dricka i samma takt som Matilda???? Haha

I Lördags så åkte jag och Dajje till hans bror vid 16:00 tiden och fikade med svärföräldrarna, Dajjes bror och hans tjej. Och sen på kvällen åkte jag och Dajje tillbaka dit, och drack lite samtidigt som vi spelade Xbox Kinnect. Måste bara säga att Kinnect är så jäkla kul!
Det var jätte häftigt och coolt, samtidigt som att det var kul och jobbigt. ^^

Och idag har vi absolut inte gjort ett skit. Varit lite små irriterade på varann p.g.a. tidigare gräl. Men till slut så löste vi de, förhoppningsvis. Jag vet iallafall hur Dajje ser på saken, och förstår han. Och han vet väl nu hur det känns för mig. Så nu lär vi väl ha lite mer förståelse för varann. Hoppas verkligen det. hihi

Blev så rädd tidigare idag. :( Trodde att min älskling skulle göra slut med mig. Då vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Älskar ju han så mkt!


Jag lägger in några bilder senare. Just nu ska jag försöka mig på något som kallas för "The smart and the curious", någon internet grej... haha skriver mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0