Helgen

2011-01-08 @ 23:30:39
Helgen har varit väldigt nice. Fast tyvärr så vaknade jag och Dajje liiite för sent.... Vi somnade runt 4 tiden igår, och vaknade kl. 16:30 idag!!! Inte ok att vakna så sent. :( Så nu sitter vi här framför en varsin dator.

Igår var det lite folk över, Crippe, Elin, Hebbe, Johan, Victor, Emil, Kristina, Emelie, Matilda, Linda och Sofie var här. Vi spelade ölspel, Draw och lyssnade på fjantig musik (Emelies 18-års lista) hihi.

Imorgon blir det städdag och slappdag tydligen ;) yeey. Vi ska b.la. äta helstekt fläskfilé och gorgonzola sås :) mums
Sååå gott så att jag nästan dör av att tänka på det ^^


Såhär såg jag ut igår:

 

Jag är förvånad över sminkningen, visste inte att jag kunde sminka så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0