otrohet

2011-01-05 @ 10:26:34


Hittade denna bild på internet... Jag tycker att siffrorna stämmer, till en viss gräns. Jag håller helt klart med om att "djupa och många samtal/träffar med en annan" är otrohet. Det är det iallafall för mig.
Jag tycker att om man är tillsammans, så är djupa tankar och känslor en del i förhållandet. Om man inte kan visa det för sin partner, men kan det för någon annan, så är det ju någonting som inte stämmer.

Men jag blev däremot chockad över att Kyssar och Sex hade lika många procent. Och sedan att Hångel kommer väldigt långt ner?
Så det betyder liksom att vissa tycker att kyssar/hångel inte räknas som otrohet, men sex gör det? Det tycker jag var konstigt iallafall, klart att sex är värre än kyssar/hångel. Och klart att hångel är värre än kyssar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0