planer inför helgen??

2011-01-19 @ 23:17:59
På fredag så ska Matildas granne ha lite folk över. Det var där jag och Matilda var förra fredagen. Det var faktiskt riktigt kul där, och jag tror att det blir ännu roligare denna gång, för nu skulle det komma blandat blandat (tjejer & killar) och blandat folk är alltid kul :)
Han har skrivit till mig hela veckan, och vill att vi kommer igen, och denna gång får Dajje hänga på! Det skulle vara kul om han hängde med, han kanske också tycker det är kul där? Och de kanske kommer bra överrens och blir bra kompisar? :)
Det vet man ju aldrig! Fast om han inte vill, så drar vi inte dit :) Vill inte åka utan honom dit. hihi, vill att han ska träffa lite av de som vi "umgås" med. (Bara träffat de en gång, men jag förstår iaf vad jag menar)

Mamma ringde idag och undrade om jag och Dajje ska komma på middag hos de på lördag. De hade tänkt att äta fläskfilé/Oxfilé med klyftpotatis och det fanns öl och vin osv. där.
Jag och Dajje har inte bestämt oss än, men jag tycker att det vore myyyysigt. :) Stefan & Martina skulle också med... Så det är bara att hålla ut.... *M*

Och så har vi biobiljetter här hemma + två gratis menyer så vi kan gå på bio också... YEEY, så det kanske vi gör på söndag. En liten chillbio och städdag kanske? ;))


HAHA, nu känns det som att jag bestämmer allt till helgen (vi har inte bestämt någonting än) men det är ganska skönt att iallafall ha en aning om vad man ska göra :) Då blir det inte stress i sista sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0