Rökfri dag nr. 4

2011-01-04 @ 15:20:28

Idag är det den fjärde dagen jag är rökfri. Det känns ju bara som att det blir värre och värre med röksuget. Jag tyckte att det var jobbigt igår, men idag är det fan värre.
När jag skulle gå till ICA imorse så kollade jag i askkoppen vi har, för att se om det fanns någon fimp, som jag skulle kunnat tagit. Men sen så kom jag på mig själv, FY FAN va äckligt det hade varit om jag hade gjort det. Då skulle jag nog inte kunnat leva med mig själv. haha

Idag var jag somsagt på ICA. Där handlade jag tårtbottnar (är för lat för att göra egna. hihi), frukter, kakor, vaniljsås och grädde, allt ska vara tills på torsdag då gäster kommer hit.

Det kommer hela 19 stycken, kom jag fram till, och det är en heel del. Iallafall när man ska planera, handla, fixa & dona inför sitt allra första födelsedagskalas ensam. Det är lite halvkul faktiskt, att få göra exakt som man vill, men ändå jobbigt. Föredrar nog helst när mamma fixade allt det ;)

Nu är kaffet igång, och jag ska nog börja småstäda. Det ser ut som katastrof hemma just nu, då vi var för lata igår för att städa & diska.
Så nu är det bara att ta fram dammsugaren och diskborsten och börja.

Skriver mer senare, Ciao




Tycker att bilderna blev ganska fina när man tog de utomhus.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0