typiskt

2011-01-18 @ 10:11:12
Typiskt att jag missade min buss imorse... Nu  börjar nästa lektion 11:20, eller nej, inte lektion, utan det är lunchen som börjar då.. haha

Jag som verkligen ville gå på Svenskan, jag sprang igenom hela radhus-området här, för att hinna med bussen, men missade den med en minut. När jag kom fram, var kl. 09:18 och bussen gick 09:17.. BAJS


Fundrerar på att äta lunch hemma för en gångs skull. Är sugen på falukorv och makaroner. muums, så det får det bli. Falukorven kommer aldrig bli uppäten ändå. haha

Och jag får seriöst DAMP på alla som smsar mig. (alla och alla, typ 2) och jag kan inte läsa något av de. Jag blir ju nyfiken också, vad det är någon skriver, och vem det är dessutom.
Såg att Dajje hade skickat ett sms imorse iallafall där det stod Bajs på. Det var väldigt tur att han skickade det, för jag hade inte ställt väckarklockan, så då gick jag upp och gjorde det, och sen gick jag och lade mig igen. Wiee

Idag är det religion och UF på skolans schema. Sen ska jag hem och städa lite. Vi ska snart få mamma och pappas gamla diskmaskin hit, för de har köpt en ny. *HOPPAS DEN FUNKAR* Håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0