undrar vad denna dröm betyder...

2011-01-05 @ 11:42:09

Drömde en jätte fin dröm inatt... Drömde om Frostie. Att jag åkte  utomlands och hittade henne, fast då var hon som en fågel. Hon hade en katt kropp, fast med en fågelnäbb. Hon levde med fåglarna, och visste inte om att hon var en katt. Hon åt som en fågel, och pratade som en fågel.
Jag såg direkt att det var Frostie, jag kände det på mig och såg på henne, att det var hon. Jag blev överlycklig och försökte kommunicera med henne, men hon förstod inte att det var jag. Hon tittade bara konstigt på mig.
Efter några dagars försök att få henne tillbaka till en katt, så tog jag med mig henne till mitt hotell. Där umgicks jag med henne under några dagar, och försökte påminna henne om mig och att hon egentligen var en katt.
Alla tyckte att jag var dum i huvudet som trodde att fågeln var min katt, men jag var 100 % säker. Efter några dagar i fångenskap, så såg jag att hon började bete sig som en katt. Hon började äta som en, tvätta sig som en osv. Då såg jag också att hennes näbb trillade av, och att hon helt plötsligt kunde göra katt-läten. Då blev jag genast superglad och kände världens lycka inombords...

Jag tror att jag aldrig har känt sådan lycka i hela mitt liv... Vaknade på morgonen, utav Dajjes alarm, och då började jag genast att gråta. Det låter jätte knäppt, men det är sant. Jag har aldrig fällt en tår för henne, inte ens när hon avlivades. Men nu inser jag att jag faktiskt saknar henne. Hon var väl helt enkelt en familjemedlem för mig. Önskar att hon kunde komma tillbaka, så jag får gosa med henne mer. <3




En sådan näbb hade Frostie i min dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0