varför gör jag aldrig det jag ska göra?

2011-01-18 @ 20:07:35
Jag har så himla mycket saker inom skolan att göra.

Det är redan v. 3 och v. 5 avslutas psykologi kursen. Det innebär att Die Welle ska vara klar tills dess. Har dessutom en uppgift där jag ska analysera Ken Rings låt "mamma".

Vi har våra tävlingsbidrag i UF att göra. De ska vara inskickade den 21 januari, alltså på fredag ska de skickas. Vi har två tävlingsbidrag, och har också våran förpackning vi måste fixa till de 44 kortlekarna.

Vi har snart ett matte C prov. Vilket innebär att jag måste plugga som satan till. Jag måste, MÅSTE, få åtminstonde G på ett av alla prov i Matte. hihi

Sedan har jag också massa läxor inom Internationell Ekonomi, Psykologi, Filosofi och kommer säkert få i Religionen också.


Och vaarför, VARFÖR, gör jag inte det? Jag har haft tid idag att plugga, men jag kan bara inte ta mig i kragen och göra det :( jag vill, men jag vet inte varför det inte går. Jag vet ju att jag kommer göra det bra, om jag bvara kommer igång. Måste ha någon som tvingar och pressar mig tror jag... Jag är konstig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0