WIIHUU

2011-01-27 @ 08:47:51
Nu var det ett tag sedan jag skrev.... haha, blir alltid så. Ibland skriver jag hela tiden, för att det är så kul, och sen helt plötsligt så orkar jag inte och tycker att det är skit tråkigt... haha

Idag slutar jag 12:00 i skolan, och har bara två lektioner (egentligen en), Ekonomi och UF. UF går så jävla bra just nu. Alla kortlekar är här hemma hos mig, och jag ska idag ta med mig 15 stycken till skolan, sen är det bara att börja sälja :) YEEY

I Tisdags så åkte jag till Dajjes jobb för första gången. Det var inte så farligt där, men jag trodde att det skulle se myyyycket mer annorlundare ut.
Efter det så åkte vi till Skärholmen där Dajje handlade jätte många halsband till mig! JÄTTE SNÄLLT. De var jätte fina, och exakt så som jag ville haaaaa.


Nu ska jag fixa iordning mig lite smått, bara borsta håret, göra en fläta och sen lite foundation. Sen är det dags för skola. Ekonomi och UF somsagt.......... ekonomi läxa säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0