snart så

2011-03-18 @ 14:43:09
vilken skön känsla jag får när jag tänker på att snart är det studentskiva (29/3) och slutskiva (31/5)!!!!

Fick idag min studentmössa (plus annat, hehe, TROOSA) och mitt fin fina champagneglas. Då känner man att det är riktigt nära.

Hoppas mina föräldrar vet hur tacksam jag är för allt detta.


Igår surfade jag dessutom runt på ASOS.se och hittade en klänning jag hellre vill ha till studenten. Den är billigare än den på Halens och dessutom mycket tuffare/coolare.
Men frågan är bara, vilken BH ska jag ha på mig då??
Min freebra kastade jag ju för typ ett år sen, och en ny kostar 399 eller 299 kr.. Kommer inte riktigt ihåg. DET SUGER

Denna kostar enbart £25  och det är frifrakt till Sverige... Ska jag slå till är den stora frågan? :))

: : :

Denna vill jag ha, fast i vit. <3 finfin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0