tandläkaren...

2011-03-18 @ 00:10:01
Jag känner nu att jag börjar få tandvärk... Jag är jätte rädd för att vakna upp mitt i natten gråtandes med världens jävla tandvärk. Liksom, Vad ska jag göra då?

Väcka Dajje, gråta lite till och hoppas att han kan "trolla" bort värken? Nää. Då blir det att sitta vaken hela natten och stå vid tandläkarens entré precis vid öppning...

Jag visste att min dåliga tandborstning någongång skulle ge igen på mig......... Och kommer jag bli bättre då med borstningen? NEJ, säkerligen inte. Jag kommer säkert att fortsätta vara exakt lika lat som innan!

(OBS. Nu har jag faktiskt borstat tänderna tre gånger..... *hoppas det hjälper* haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0