några frågor

2011-03-23 @ 22:29:55
1. Tre artister jag lyssnar till:
Lady Gaga,

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag säger så korkade saker ibland..... hehehee

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag säger så korkade saker ibland.....

4. Detta är jag rädd för:

Döden, mörker & insekter

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kaffe, MAT, en kyss från min pojkvän <3

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Sparka på en  som ligger, mobba någon & göra något olagligt

7. Detta tycker jag om att göra:

Kolla på Vakna Med The Voice varje morgon!

8. Detta vill jag göra just nu:

Åka utomlands!

9. Bästa känslan:

När min pojkvän gör fina gester!

10. Värsta känslan:

När vi två bråkar, värsta känslan ever...

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Humor, Generös, Charmig, Fin = Allt min pojkvän är :)

12. Är jag kär just nu:

JAA

13. Jag vill gifta mig:

Absolut, men rätt tid i livet bara :)

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

1. Gifta mig, 2. Åka helikopter, 3. Få ett barn

15. Min käraste ägodel:

Min guldring jag fått av mamma <3

16. Något jag vill ha i present:

Ett jobb ;) haha

17. Detta har jag på mig just nu:

En svart trosa... hehe

18. Favoritkläder:

Svarta jeans med nitar och vit, transparent skjorta

19. Favoritdjur:

Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Pop, House, r&b, Dance

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:

1. City And Colour - Sleeping Sickness
2. Lady Gaga - Born This Way
3. Rihanna - S&M

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:

Roligast: Fotografisk bild
Tråkigast: Internationell ekonomi

23. Stjärntecken:

Stenbock

24. En bok jag gillar:

Bakom stängda dörrar

25. En film jag gillar:

Saw (filmerna)

26. TV-program jag gillar:

How I Met Your Mother & Solsidan

27. Favoritdoft:

Herrparfymer <3

28. Detta äter jag gärna:

Kyckling i pitabröd, med dressing & sallad

29. Dricker helst:

Lättdryck!

30. Favoritgodis:

Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Maldiverna eller Thailand.... ELLER USA :D

32. Färgen på mina ögon:

Grå/Blå

33. Min längd:

Ca 172 cm

34. Jag tror på:

Kärlek!

36. Person jag beundrar:
Kan inte komma på någon...

37. Så här bor jag:

Hos min underbara pojkvän.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

INGEN... hittills ;) hehe

39. Det här tänder mig:

Charm!

40. Det här gör mig avtänd:

Strumpludd på fötterna ;)

41. Favoritfärg:

Blå!

42. Favoritcitat:

"Lev din dag som den vore din sista"

43. En hemlighet jag vet:

Kommer inte på någon nu...

45. Senast köpta skiva:

HAHA, gud va länge sedan... Vet faktiskt inte.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Kan inte säga min mage/rumpa längre, så nu vet jag faktiskt inte :) Näsan kanske..

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:

RUMPAN/LÅREN

48. Udda förmåga/egenskap:

vet ej

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En lokatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0