I brist på annat...

2011-05-18 @ 23:48:49
Jag har insett att min senaste kyss… var en godnatt puss till min älskling!

Jag lyssnar på… ljudet från TV:n

Jag mår bäst när jag… har koll på allt jag har att göra

Stockholms bästa stadsdel är… gamla stan :]

Den bästa krogen heter… Nype.

Jag pratar… innan jag tänker...

Jag älskar/tycker om… min pojkvän, mina vänner, min familj & SOMMAR.

Min bästa vän(ner) är… bäst helt enkelt!

Min första "riktiga" kyss… var på "ryska posten" i typ trean eller fyran.

Jag avskyr när folk… är falska och snåla.

Kärlek är… det finaste som finns.

 

Någonstans, tänker någon… på jordens undergång den 21 maj...

Jag kommer alltid att vara… trogen mot Dajje.

Jag är hemligt förälskad i… nobody :D

Sist jag grät var… kommer faktiskt inte ihåg. Kanske en, två veckor sedan.

Min mobiltelefon är… liten, färgglad och väldigt smidig!

När jag vaknar på morgonen… så ligger jag kvar i sängen minst 15 minuter innan jag stiger upp.

Just nu tänker jag på… vilket betyg jag kommer få i Småföretagande & Projektarbetet.

Bebisar är… söta och extremt efterlängtade.

Homosexuella är… precis som alla andra?

Blondinbella är… en tjej :s

Ikväll ska jag… SOVA!!!

I morgon kommer jag… gå i skolan och sedan till tandläkaren och borris.

Jag vill verkligen… köpa en studentklänning, shoppa för minst 2000 kr och ta studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0