LYCKA

2011-05-19 @ 20:25:42
Åh, äntligen så har allt löst sig. Jag är så otroligt lättad över allt, och det känns nu som att man kan chilla lite mer, fast man egentligen inte kan det...

I idrotten så hade läraren sagt att jag absolut måste göra simningen för att få godkänt i kursen, fast nu så skrev hon att hon kommer att ge mig godkänt ändå. :D

I svenskan så har vi gjort fyra moment, 1: Textanalys (jag fick IG), Essä (jag fick G), Redovisning (jag fick G) och högtidstal (har jag ej gjort). Ändå så skrev hon nu att jag får Godkänt i Svenska C. :D

Fyyfan va jag är glad. Jag känner mig så otroligt lättad. Äntligen har jag det överstökat!


haha, så ful, men gör mig ändå så glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0