tandläkaren

2011-05-19 @ 15:15:30
Nu har jag äntligen kommit hem från lille helvete tandläkaren... :(

Jag fick borra i en stackars liten tand, och nu är jag bedövad i halva munnen, hela vänstersidan. Jag känner imig verkligen som ett mongo, och inte kan jag prata heller. När jag skulle köpa cigg så frågade han i kassan vad jag menade.... Tyvärr, så blir man lite mongo.

Bedövningen var den värsta jag varit med om. Den gjorde jätte ont, och sedan blev jag så jävla skakis så kan inte ens kunde hålla i tidningen.. konstigt
Och nu är jag jätte rökis sugeeen, men jag vågar inte röka innan bedövningen har släppt... Undrar om det spelar någon rol? Känns som det, men ändå inte.

Så om nu jorden går under på lördag, så har jag iallafall fina tänder när jag dör ;)

hmm, undrar varför min tandläkare hete Praktikertjänst? undrar om de praktiserar där eller vad :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0